Recruiter/ Planner Groot-Amsterdam (24 uur)
Heb jij ervaring in de arbeidsbemiddeling, ben je een kei in plannen, heb je affiniteit met welzijnszorg en ben je toe aan een volgende stap waarbij je meer maatschappelijk betrokken bent? Lees dan vooral verder.

Wie zijn wij?
Care2B is een snelgroeiende landelijke opererende organisatie die zich bezighoudt met het ondersteunen van mantelzorgers. Zorgen voor een ander kan ongemerkt steeds zwaarder worden waardoor overbelasting op de loer licht. Met welzijnszorg (het tijdelijk uitbesteden van de mantelzorg) kan de mantelzorger even tijd voor zichzelf krijgen terwijl de zorg gewoon doorgaat. Care2B, gevestigd met het Service Kantoor in Amstelveen, is hét bureau voor welzijnszorg met ruim 1.200 MantelzorgKrachten in loondienst die de cliënten van Care2B met liefde ondersteunen.

Waar zijn we naar op zoek?
Care2B is voor de regio Groot-Amsterdam op zoek naar een doortastende Recruiter/Planner die de ambitie heeft om zoveel mogelijk goede MantelzorgKrachten te werven, te plannen en te behouden om zo aan de grote vraag naar welzijnszorg te kunnen voldoen. Want met iedere MantelzorgKracht die jij werft, maak je onze cliënten en hun mantelzorgers enorm blij.

Wat houdt de functie van Recruiter/ Planner in?

In deze dynamisch functie ben jij verantwoordelijk voor de werving, behoud en planning van de MantelzorgKrachten in de regio Groot-Amsterdam. Je zoekt actief naar kandidaten door het screenen van cv-databanken, het bezoeken van beurzen etc. en zet vacatures uit op de diverse jobboards, social media, eigen website en overige mediakanalen. Ook ontwikkel je, in overleg met de marketingafdeling, lokale (digitale) wervingsacties en voer je deze uit. Daarnaast neem je deel aan diverse netwerkactiviteiten zoals banenbeurzen om zoveel mogelijk goede kandidaten te werven. Vervolgens beoordeel je de cv’s, voert intakegesprekken en doet verslaglegging van de intakegesprekken in ons CRM-systeem (SalesForce). Je maakt aan de hand van gesprekken de definitieve selectie want alleen de echte toppers worden natuurlijk aangenomen.

Er wordt in deze functie nauw samengewerkt met de Regiomanager die de zorgbehoefte inventariseert bij de cliënten. Zodra de Regiomanager hierover contact met je opneemt, ga je op zoek naar de best passende MantelzorgKracht. Wanneer je de perfecte match tot stand gebracht hebt, draag je de benodigde informatie over aan de Regiomanager en naar onze afdeling Support die het gehele administratieve proces uit handen neemt. Vervolgens onderhoudt je periodiek contact met de MantelzorgKracht en plan je deze opnieuw in wanneer deze weer beschikbaar komt. Daarnaast verzorg je ook de recruitment van de medewerkers voor ons Service Kantoor.

Kortom, als Recruiter/ Planner ben jij het 1e gezicht van Care2B die onze MantelzorgKrachten enthousiasmeert, werft, selecteert en bindt.

En wat maakt deze functie zo betekenisvol?
De uitdaging is natuurlijk om samen met de Regiomanagers zoveel mogelijk uren welzijnszorgondersteuning te kunnen organiseren en om de juiste collega’s op ons Service Kantoor te vinden. Maar… de dankbaarheid die je telkens weer mag ervaren van onze cliënten, hun mantelzorgers en onze MantelzorgKrachten, maakt het waarom jij iedere dag met plezier je bed uitkomt en aan de slag gaat!

En wat heb jij ons te bieden?

Care2B biedt je een veelzijdige en uitdagende baan waarbij je werkt in een enthousiast team dat betrokken, respectvol en oplossingsgericht te werk gaat. Je krijgt ruimte om jouw visie en input te geven op onze dienstverlening om op die manier gezamenlijk te groeien als professioneel team en individu. Daarnaast bieden we je: Een uitdagende en verantwoordelijke functie;

o Een marktconform salaris;
o Een laptop en telefoon;
o Een pensioenregeling;
o De mogelijkheid om (gedeeltelijk) vanuit huis te werken;
o Een werkweek van 32 tot 40 uur;
o Een uitgebreid inwerktraject.

En wat heb jij ons te bieden?

Jij hebt je sporen in de arbeidsbemiddeling verdiend doordat je hebt gewerkt als intercedent of recruiter en bent toe aan de volgende stap. Vanzelfsprekend opereer je op hbo-niveau, heb je aantoonbare affiniteit met (mantel)zorg en ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Om ontzettend veel werkplezier uit deze functie te halen, bezit je tenslotte de volgende competenties;

o Een commerciële instelling;
o Een groot inlevingsvermogen;
o Veel verantwoordelijkheidsgevoel;
o Durft initiatieven te nemen;
o Is klantgerichtheid;
o Werkt zelfstandig;
o Is zeer flexibel;
o Staat garant voor kwaliteit.


Nieuwsgierig?
Wij bieden je graag een kijkje in de keuken van het Service Kantoor van Care2B. Na een positief eerste gesprek en een tweede gesprek met je potentiële leidinggevende, kun je aanschuiven bij een, misschien wel, toekomstige collega om te zien of deze baan jou echt op het lijf geschreven is.

Interesse?
Dan zien wij graag jouw CV met motivatie (inclusief salarisindicatie) tegemoet. Je kunt deze mailen naar Marilyn Debije van Raaij via vacature@saaraanhuis.nl. Eerst nog vragen? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met Marilyn via telefoonnummer 06 – 868 988 33.